המציאות המדומה מתחדשת: המשחקים החדשים והמרגשים ביותר שיצאו בשנת 2023-2024

המציאות המדומה ממשיכה להתפתח במהירות, ומפתחים משחררים משחקים חדשים ומרגשים כל הזמן. בשנת 2023-2024, ראינו מספר משחקים חדשים למציאות מדומה שיצאו, ועוד משחקים רבים צפויים לצאת בקרוב.

בכתבה זו, נסקור כמה מהמשחקים החדשים והמרגשים ביותר למציאות מדומה שיצאו בשנת 2023-2024. נדבר על ז'אנרים שונים של משחקים, כולל פעולה, הרפתקאות, ירי וחקר. נציג גם משחקים חדשים ממותגים מוכרים, כגון "מלחמת הכוכבים" ו"The Legend of Zelda".

אז אם אתם מחפשים משחקי מציאות מדומה חדשים ומרגשים לשחק, המשיכו לקרוא.




משחקים שיצאו בשנת 2023:

Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge – Last Call (2023)
Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge – Last Call הוא הרחבה למשחק המציאות המדומה המצליח Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge, שיצא בשנת 2020. הרחבה זו מאפשרת לשחקנים לחקור את האי באב טונטין, מקום ההתרחשות של המשחק המקורי, ולחוות ארבעה סיפורים חדשים.
Myst (2023)
גרסת המציאות המדומה של Myst שומרת על כל מה שהפך את המשחק המקורי לקלאסיקה, אך היא גם מציעה חוויה חדשה ומרתקת. השחקנים יכולים לחקור את האי Myst באופן אינטראקטיבי יותר, תוך שימוש בתנועותיהם ובמצלמות VR שלהם כדי לחקור את הסביבה.
Resident Evil 4 VR (2023)
גרסת המציאות המדומה של Resident Evil 4 מציעה חוויה חדשה ומרתקת. השחקנים יכולים לחקור את העולם באופן אינטראקטיבי יותר, תוך שימוש בתנועותיהם ובמצלמות VR שלהם כדי לחקור את הסביבה. המשחק גם מציע משחקיות משופרת, עם שליטה חדשה ויכולות ירי משופרות.
After the Fall (2023)
After the Fall הוא משחק פעולה שיתופי למציאות מדומה שפותח על ידי Vertigo Games. המשחק שוחרר בשנת 2023 ל-PlayStation VR, Meta Quest 2, ו-Steam VR.
Sniper Elite VR (2023)
Sniper Elite VR הוא משחק ירי טקטי למציאות מדומה שפותח על ידי Rebellion Developments. המשחק שוחרר בשנת 2023 ל-PlayStation VR, Meta Quest 2, ו-Steam VR.


משחקים שמגיעים בקרוב:

Call of Duty: Modern Warfare 2 VR (2023)

Call of Duty: Modern Warfare 2 VR הוא משחק ירי פעולה למציאות מדומה שפותח על ידי Infinity Ward ו-Raven Software. המשחק שוחרר בשנת 2023 ל-PlayStation VR, Meta Quest 2, ו-Steam VR.


The Walking Dead: Saints & Sinners – Chapter 3 (2023)
The Walking Dead: Saints & Sinners – Chapter 3 הוא משחק הרפתקאות ופעולה למציאות מדומה שפותח על ידי Skydance Interactive. המשחק שוחרר בשנת 2023 ל-Oculus Quest 2.
Half-Life: Alyx – Levitation (2023)
Half-Life: Alyx – Levitation הוא משחק מחשב למציאות מדומה שפותח על ידי Crowbar Collective. המשחק הוא מודול משחקיות עצמאי ל-Half-Life: Alyx, המתרחש מיד לאחר סיום המשחק המקורי.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 VR (2024)
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 VR הוא משחק מחשב למציאות מדומה שפותח על ידי Nintendo EPD ו-Monolith Soft. המשחק הוא חידוש למשחק The Legend of Zelda: Breath of the Wild, המתרחש בעולם פתוח ומלא הרפתקאות.
GTA V VR (2024)
GTA V VR הוא משחק מחשב למציאות מדומה שפותח על ידי Rockstar Games. המשחק הוא חידוש למשחק Grand Theft Auto V, המתרחש בעולם פתוח ומלא הרפתקאות.
Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק