מטבעות ה- Metaverse המובילים לשנת 2023

על מטבעות דיגיטלים בטח כבר שמעתם וביטקוין כבר כולם מכירים, השלב המתבקש הבא אחרי מטבעות דיגיטלים זה רכוש דיגיטלי, המרחבים הדיגיטליים צומחים במהירות והפופולריות שלהם גרמה לכך שקמו חברות שעוסקות אך ורק בשיווק ומכירה של נכסים דיגיטלים.

אם עקבתם אחרי מארק צוקרברג לאחרונה בטח שמעתם שהוא שינה את השם של פייסבוק ל- מטא, מה שעומד מאחורי שינוי השם המעניין זה הרצון של מארק צוקרברג להיות בין הראשונים שנכנסים לתחום היקומים הוירטואלים ולמי שלא יודע מדובר למעשה בשלב הבא של האינטרנט.

במאמר זה הייתי רוצה לסקור את המטבעות המובילים כיום בתחום היקומים הוירטואלים והרכוש הוירטואלי, לספר לכם מה המטבעות אהובים אלי ומה אני רכשתי בסל ההשקעות שלי ב- Metaverse על מנת שלא אפספס את כל הרווחים העתידים בתחום המדהים הזה.


התחום הוירטואלי והרכוש הוירטואלי עולה בפופולריות ובחשיפה לציבור, וכך גם מטבעות היקום הוירטואלי המתחרים זה בזה. הנה מספר מטבעות דיגיטליים מובילים במטאברס כיום:

  1. Decentraland (MANA): Decentraland הוא עולם וירטואלי מבוסס חברות אפליקציות בו משתמשים בטכנולוגיית בלוקצ'יין כדי לקנות, למכור ולתפעל נכסים ומשאבים דיגיטליים. מטבע ה MANA של Decentraland משמש כמטבע שימושי ופעילות כלכלית עבור העולם הוירטואלי הזה. בפברואר 2021, ערך MANA הגיע לשיא חדש ועבר את השער של $ 1 למטבע. מאז, ערכו התפוצה ירד, אך עדיין נמצא ברמה גבוהה מאוד.

  2. Sandbox (SAND): The Sandbox הוא עולם וירטואלי בו משתמשים בטכנולוגיית בלוקצ'יין כדי לקנות, למכור ולבנות עצמאית תוכן דיגיטלי. מטבע ה-SAND של The Sandbox נמצא בשימוש פעיל כמטבע עזר עבור הפעילות הכלכלית בעולם הוירטואלי הזה. המטבע גם נמצא בשימוש לרכישת פריטים דיגיטליים ואחסון נכסים.


להלן מטבעות ה- metaverse הפופולרים ביותר שאפשר לקנות כבר עכשיוי:



Decentraland (מטבע: MANA-USD)

מי שמכיר את המטאברס כבר שמע על Decentraland, מדובר בפרוייקט ענק המתקיים ביקום וירטואלי בו מתקיימים אירועים של סאלבס מכל העולם, גלריות אומנות, בית מכירות פומביות, חנויות מותג ועוד, עולם ומלאו כבר אמרתי.
הפרויקט שהוקם בשנת 2017 נחשב לוותיק שבין היקומים הוירטואלים והיקום הזה מתחזק מטבע דיגיטלי משלו המשתמשים ב- Decentraland יכולים לטייל בעולם הוירטואלי לרכוש נכסים, ולקיים מסחר במטבעות שמגלמים כסף אמיתי, הנכסים והאדמות ביקום ה- Decentraland יכולות להמכר בסכומים של עשרות מליוני דולרים.
מטבע ה- MANA הוא אחד ממטבעות הקריפטו הפופלרים ביותר להזכירכם מדובר במטבע שהחל את דרכו בערך של 75 סנט למטבע MAN אחד ומשם צמח לסכום של  5.50 דולר בשנת 2021. 




Axie Infinity (מטבע: AXS-USD)

Axie Infinity הוא יקום משחק דיגיטלי שבו אפשר לרכוש רכוש דיגיטלי ודמויות מקוריות, ליקום Axie Infinity יש מטבע משלו ה- AXS מטבע שהחל לבלוט מאוד לאחרונה. הסיבה שהמטבע בולט כל כך הוא היכולת לתת למשתמשים להרוויח כסף אמיתי כהכנסה פסיבית המטבע שבתחילת דרכו עמד על פחוט מארבעה דולרים עומד כיום על סכום פאנטסטי של למעלה מ-160 דולר.

האפשרות לתת לשחקנים להרוויח כסף אמיתי ממשחק זה לא המצאה חדשה, אבל נושא המטבעות הדיגיטלים בעולמות המשחק זה בהחלט דבר שתופס תאוצה לאחרונה ובנוסף ליכולת לייצר אסימונים ומטבעות ניתן לרכוש גם נכסי NFTs ולאחר מכן למכור אותם במחיר גבוה בבורסות NFT כמו לדוגמא OPENSEA .

Axie Infinity הודיעה שבקרוב היא מרחיבה את עולם המשחק על ידי העמדה למכירה של חלקות אדמה וירטואליות שאותם השחקנים יוכלו לפתח ולמכור לאחרים, כל אדמה ניתנת לפיתוח ועל ידי רכישה או כיבוש של אדמות היריבים במשחק ניתן להרוויח עוד מטבעות AXS  ועל ידי כך לצבור הון אמיתי.



Sandbox (מטבע: SAND-USD)

Sandbox הוא גם יקום משחק שנחשב כיום למותג במטאברס מדובר בעולם משחק שדומה מאוד ל-Decentraland שני הפרוייקטים ותיקים מאוד, מוכרים מאוד ויש להם שוק גדול מאוד של שחקנים ומפתחים.
ההבדל הבולט בין היקומים הוא שבניגוד להשקת המטבעות החופפת שלהם בסוף שנת 2016 Sandbox המציאה את היקום שלה רק לאחר השקת המטבע. מה שלא מונע ממנו להצליח ולהתפס כהצלחה מסחררת בשלבי פיתוח. גם ליקום הסאנדבוקס יש מטבע משלו שקפץ קפיצה מטאורית בשנת 2021, מטבע המאנה של היקום או (MANA) קפץ ממחיר של- 70 סנט לכמעט 9 דולרים תוך פחות משבוע ואת כל זה עוד לפני שהיקום של Sandbox עלה לאוויר.
החברה הציגה בסוף שנת 2021 רווחים גבוהים ומודל עסקי מבטיח שקיבל את תמיכת סופטבנק (OTCMKTS:SFTBY) והחברה כבר השקיעה מעל ל- 93 מיליון דולר בפרויקט.

בזמן ההשקה של יקום ה- Sandbox הגיעו הרבה מאוד משתתפים ושחקנים על מנת לזכות ולהרוויח כסף ופרסים שכללו בין השאר 3 NFTs בלעדיים בשווי אלפי דולרים אז אומנם

היקום של Sandbox הגיע טיפה באיחור עדיין מדובר ביקום וירטואלי גדול ומצליח שסוגר פערים במהירות מול השחקנית הגדולה ביותר במטאברס נכון לעכשיו ה- Decentraland.

אין ספק שכיום מטבע ה- SAND הוא אחד ממטבעות הקריפטו הטובים ביותר לרכישה במרחב הדיגטלי.

​​​​​​​
​​​​​​​

עמית קיסר

מייסד,עורך וכותב התוכן של אתר מציאות מדומה ישראל בעברית ובאנגלית, חי ונושם את עולם המטווארס משנת 2013 . מומחה ללימוד המטווארס, מציאות מדומה, מציאות רבודה ומטבעות וירטואלים.



נושאים נוספים שיעניינו אתכם:
1. שיעורים ולווי ברכישת נכסים במטווארס

2. מניות מטאברס שיש לשקול לקנות כדי להשקיע בעתיד
3. מה זה מציאות מורחבת XR?
4. ספרים שאתם חייבים לקרוא בנושא מציאות מדומה ומטאברס
5. איך לומדים שפות וכישורים חדשים במציאות מדומה?
6. נדל"ן על הזמן: הנכס הכי משתלם הוא בכלל אינטרנטי
7. נכסים דיגיטליים המדריך המלא
8. שיעורים ולווי ברכישת מטבעות דיגיטלים
10. כיצד יוצרים NFT בשלושה צעדים פשוטים




חזרה לעמוד בלוג וחדשות מציאות מדומה ומשולבת


על מנת לקבל שיחת לימוד ראשונה בחינם בנושא השקעות במטווארס השאירו פרטים כבר עכשיו:​​​​​​​
Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק