סקירה של משקפי AR חכמים לשנת 2024

הקרנת מסך קולנוע פרטי בגודל חדר או סביבת עבודה וירטואלית מעל העולם האמיתי שלכם זה הדבר הבא.

עולם קטן, מסך ענק: משקפי הממשק המציאותי של אפל זורקים פצצה, ואתם תהיט מאושרים לקבל אותה!

שכחו ממסכים זעירים של סמארטפונים ומטאבלטים - עידן הבידור והעבודה הגיע בגדול! משקפי המציאות הרבודה של אפל, "Vision Pro", פוצצו את הבועה של משקפי המציאות המוגברת (AR) והשאירו את התעשייה מסוחררת, וטוב שכך!

עד היום, אפליקציות מציאות רבודה ומשולבת היו שבויות בתוך מסכים קטנים. כדי לעצב מרחב וירטואלי בחדר שלכם בעבר הייתם צריכים להשתמש באפליקציות לסמארטפון  על מנת לצפות באובייקטים וירטואלים או למדוד ספה וירטואלית דרך האפליקציה של איקאה, אבל זה עבר.

משקפי ה- AR הם הטלוויזיה האישית החדשה שלכם. אתם לא מצמידים אותם לפנים, אתם חוצים דרכם! אתם לא צופים בסרטים אתם צוללים לסרטים כמו להיות באמת בקולנוע הציפו את החדר במסכים מרובים ותוכלו לעשות כמה דברים בו זמנית.

במשך חודש שלם, ניסיתי, צפיתי, ושיחקתי עם הדגמים הכי לוהטים בשוק, ולא תאמינו כמה הם התקדמו:

תצוגה מטורפת: תשכחו מפיקסלים מטושטשים ותמונות חיוורות. טכנולוגייה חדשה "הציפור הקטנה" מפזרת את התמונה למטה ומחזירה אותה לעיניכם בהקרנה חדה ומהפנטת, כאילו הצמדתם מסך 8K ענקי לשדה הראייה שלכם. תוסיפו לזה מסכי Micro OLED לכל עין, ותקבלו עולם וירטואלי עשיר וצבעוני שיופיע מהאוויר סביבכם.

נוחות היא שם המשחק: משקפיים הם פריט אישי. וודאו שהם מחבקים את הפרצוף שלכם כמו חיבוק של דודה רחוקה. חפשו דגמים עם אפשרויות כיוון מגוונות  שהרצעות ימשכו את מרכז הכובד מגשר האף ותיישרו את המשקף מול העיינים לראייה חלקה.  עדכון חשוב: משקפי ה-AR של היום רחוקים שנות אור מאבותיהם המגושמים כמו Google Glass. המשקפי מציאות משולבת שקיימות כיום הולכות להיות פריט חובה בכל בית בשנה הקרובה.

תדמיינו לעצמכם: האם אתם רוצים מסך פרטי לעצמכם, או חלל עבודה שלם שצף באוויר? משקפי העתיד כמו בסרט Ready Player One המשקפיים מגיעים עם מערכת הפעלה אנדרואיד מובנית, בעוד שדגמים אחרים יכולים לעבוד גם על ווינדוס או אפל. אז רבותי, עידן הוירטואלי כבר לא מסתתר בעתיד הרחוק - הוא נוקש על דלתכם. לכו על זה, תנו לעולם להתכווץ למסך בכף ידכם, ותגידו שלום לעתיד.




Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק