משחקי מציאות מדומה שיחממו את שנת 2023

Firewall Ultra
פלטפורמות: Playstation VR 2
שחרור: לא ידוע

Firewall Ultra מבית First Contact Entertainment נראית כגרסת ה-VR של Rainbow Six Siege. קודמו, Firewall Zero Hour עבור ה-Playstation VR המקורי, נחשב באופן נרחב לאחד היורים הטקטיים הטובים והפופולריים ביותר בתחום ה-VR.

ככותרת בלעדית ל-Playstation VR 2, Firewall Ultra צפויה לנצל את היכולות של האוזניות החדשות, כולל היכולת לבחור כלי נשק ורכיבי ממשק משתמש באמצעות בקרת עין. שימו לב לעדכונים נוספים על כותר ה-VR המצופה הזה ככל שהוא מתקרב ליציאתו.


Behemoth
פלטפורמות: Meta Quest 2, PlayStation VR 2, PC VR
שחרור: 2023

Skydance Interactive, האולפן שמאחורי משחק ה- VR המצליח ביותר The Walking Dead: Saints & Sinners, אמור לשחרר את סרט ההמשך, פרק 2: תגמול, בסוף 2022.

משחק ה- VR החדש ביותר של האולפן, Behemoth, נראה כהרפתקה אפית בה השחקנים ייקחו על עצמם קולוסי ענק במאבק אכזרי להישרדות עם רמז לזוועה עממית. שימו לב לעדכונים נוספים על כותרת ה- VR הצפויה הזו ככל שתאריך השחרור מתקרב.


Assassin's Creed Nexus
פלטפורמות: אוזניות Meta Quest לא ידועות
שחרור: לא ידוע

בעוד המעריצים ממשיכים לחכות לעוד סדרות משחקים עם שם גדול כדי לבצע את הקפיצה ל-VR, Assassin's Creed Nexus של Ubisoft עשוי להיות רק התשובה לרצונותיהם. המשחק הוכרז לראשונה על ידי Meta לפני יותר משנתיים, עם רק רמז לכך שדמויות מוכרות יופיעו בהרפתקת ה-VR החדשה.

לאחרונה, הדלפות סיפקו תובנה נוספת לגבי המשחק, כולל סרטון משחקי דלף שעלה ב-Reddit באפריל 2022. צפו לעדכונים נוספים על כותר ה-VR המצופה מ-Ubisoft.
חוצנים
פלטפורמות: לא ידוע
שחרור: לא ידוע

Survios ו- Pox המאה העשרים הודיעו על משחק חדש ביקום Aliens ביולי 2022. הוא ישוחרר עבור PC, קונסולות ופלטפורמות מציאות מדומה שלא פורטה. הסיפור החדש מציב אותך בין שתי המדע הבדיוני הראשון קלאסיקות Alien (1979) ו- Aliens (1986).



Lives of Area Man virtual reality

Lives of Area Man virtual reality הוא תעלומה משונה, במציאות מדומה, המערבבת קומיקס ודרמת רדיו למשחק וידאו. באמצעות הקול שלכם כדי לדבר עם דמויות אמינות על מנת לקיים אינטראקציה עם העולם, אתם מצטרפים לחבר להרפתקאה המתרחשת בעיירה מוזרה לחוף אורגון.

סרט ה- VR האחרון של אולפני באובב אמור לצאת בקרוב לאקרנים ב- Oculus Quest. בכיכובם של דייזי רידלי, גלן קלוז וקייט ווינסלט, באבא יאגה מספרת את סיפורם של יער מכושף, מכשפה מסתורית ומסע של שתי אחיות להציל את אמם. ישנם כמה אלמנטים אינטראקטיביים בהירים לאורך כל הדרך.


The Reaperman and Carly virtual reality
הצטרפו להרפתקה של קרלי והריפרמן בעולם התחתון! על מנת לנצח תעברו אקשן וסכנות, תפתרו חידות ותבנו את דרככם ודרך עשרות מכשולים מהנים ומאתגרים לקו הסיום - שחקו לבד או עם חבר!
The 2 Climb virtual reality
משחק טיפוס שנותן הרגשת טיפוס מקצועית, תהנו מהנוף או שתתמדדו מול מזג,. פותח על ידי Crytek והושג באמצעות ™ CRYENGINE.
 טיפוס סולו חינם - חוו את הבלאגן האדרנלין כשאתם עולים לגבהים אפיים, חוקרים מערות, מוצאים קיצורי דרך ועוד.

רב משתתפים והישגים - גזעו ברוחות רפאים של שחקנים אחרים, התרוממו בלוחות הזמנים והרוויחו מעל 100 הישגים בכדי לפתוח ציוד.

מצב תיירות - טיפוס עם מכניקה פשוטה, אידיאלי להכיר חברים ל- VR.

סביבות יוצאות מן הכלל - תרגישו את הריגוש בארבעה מקומות יפהפיים ושוחקים ביום או בלילה.

Cosmophobia virtual reality
אימה הישרדותית במציאות מדומה
לכודים בחללית גוססת ומלאה בזוועות, עליכם לחקור, לשרוד ולמצוא את דרככם חזרה בבטיחות לכדור הארץ. Cosmodread כולל אווירה עשירה, מתוחה וסוחפת שתגרום לכם לשכוח את העולם שמחוץ לעולם המציאות המדומה.

Demeo virtual reality
אוהדי RPG, התאחדו ... במציאות מדומה.
כוח אפל השתלט על העולם התחתון, הרפתקאות ואוצר ממתינים בזמן שאתה וחבריך נלחמים בקטקומבות המושחתות של דמאו יחד. בחרו בתבונה את האלופים שלכם במשחק המציאות מדומה, כי ברגע שהעזתם לצאת למלחמה עליכם לכבוש את הקומות התחתונות או לגווע בניסיון. 

VR Green Hell virtual reality
Green Hell הוא משחק הישרדות פופולרי בעולם הפתוח שמקבל גרסת מציאות מדומה למשקפי מציאות מדומה בהמשך השנה.

Holofit Holofit virtual reality
לרוץ, לרכוב על אופניים או לחתור ב -11 עולמות מדהימים, להשתמש באחת מתוכניות HIIT, שריפת שומנים או זמן התקפה, להתחרות בחברים אחרים בקהילה ולהוציא עד 400 קלוריות בפגישה אחת.

ILYSIA virtual reality
אליסיה, הוא משחק RPG מקוון רב-משתתפי VR. המשחק בעולם איליסיה, השחקנים יסעו זה לצד זה תוך כדי חיפושים וחקירת שלל אזורים ייחודיים. כל אזור מכיל בוסים אזוריים, מבוכים, מערות וערים חיצוניות גדולות, כולם מחכים לחקירה.
The Jurassic World: Part 2 Aftermath virtual reality
עולם היורה: לאחרששוחרר רק לפני כמה שבועות והוכיח את עצמו כחוויה מהנה שהייתה קצרה ופשטנית. אני מקווה שהחלק השני, שיגיע מתישהו השנה, יביא את המשחק למעגל מלא.
The Mare virtual reality
כשאתה מתעורר, נרגש משינה חסרת חלומות עם מטרה לא ידועה, אתה מוצא את עצמך בארצות המארות המוזרות המגלמות ציפור מלאכותית מסתורית.

חציית דרכים עם בן זוג חסר אונים אתה יוצא עמוק לטריטוריה לא ידועה בהרפתקה תמוהה תוך גילוי נרטיב מסתורי והסודות המסתתרים בתוכו. הכל על מנת להבטיח את הגעת המלווה לגורלה הממשמש ובא.
Project 4 at Stress Level Zero virtual reality
חידון מונע פיזיקה ו- FPS, המשחק הוגדר כ- "מפגן ראווה מדהים של אינטראקציה פיזית שבודקת את גבולות VR ". והיום, זה מביא את תערובת הייחודיות של פעולה, הרפתקאות ותככים למשקפי המציאותמדומה שלכם.

Universe Rhythm: Ionia virtual reality
IONIA ™ הוא משחק VR לפנטזיה-הרפתקאות לשחקן יחיד לכל הגילאים. הכירו יצורים בהשראת מוסיקה ביער שופע שופע חיים. גלו קסמים מבוססי מוסיקה במסע שלכם להציל את הארפה, יצור מיתי שבית הגידול שלו נמצא על סף הרס.
Sniper VR Elite virtual reality
הגיע הזמן להיות צלץ אמיתי, משחק ירי בגוף ראשון ממלחמת העולם השנייה שנבנה אך ורק עבור מציאות מדומה. עם מסע מדהים, גרפיקה מדהימה, כלי נשק אותנטיים, ורובה  של צלף עלית עטורת הפרסים
Coi בניית אתרים
0
דף הבית פייסבוק