משחקי מציאות מדומה לפלייסטיישן VR2 שאתם חייבים לנסות ב- 2023

משחקי PlayStation®VR2

הימלטו אל תוך עולמות שנותנים תחושה של מקומות אמיתיים, בזמן שתחום המציאות המדומה מתקדם בצעד בין-דורי ענק.

 

Horizon Call of the Mountain™‎

כבשו צמרות ענקיות, גברו על מכונות מפחידות וחשפו סכנה חבויה לעולם של Horizon - בעוד שאתם נענים לקריאת ההרים בהרפתקה חדשה וסוחפת עבור PlayStation VR2.

היכנסו לעולם חי וקיים של מכונות מסוכנות, ידע שבטי, מסעות מרגשים ודמויות חוזרות. גלו נוף מגוון - צאו למסע הכולל דרכים מרובות שבו תצטרכו לשים לב לסביבה שלכם כדי לגלות את הסודות של ההרים.

 


Firewall™ Ultra

התגייסו כקבלן עילית ובנו צוות למשימות מרובי משתתפים PVP ו-PVE במשחק יריות בגוף ראשון טקטי, שפותח על-ידי First Contact Entertainment עבור PlayStation VR2.


 

 

Resident Evil Village

בואו לחוות גרסה היפר ראיליסטית של המערכה כולה ב-PSVR2 עם תכונות מתקדמות כמו גפריקת באיכות 4K‏ HDR, מעקב עיניים ושמע תלת-ממד. 

בקרי PlayStation VR2 Sense מעמיקים את ההיטמעות במרחב עם תכונות חדשות לחווית המשחק כמו להרים את הזרועות כדי לחסום התקפות ושימוש בכלי נשק בשתי הידיים. 

הגיע הזמן להתקרב לליידי דימיטרסקו עד למרחק נגיעה – רק תחשבו טוב אם זה מה שאתם רוצים.


 

 

The Dark Pictures: Switchback VR

לכו לאיבוד בעולם המצמרר של The Dark Pictures Anthology במשחק היריות המשלהב הזה.

תוך ניצול העוצמה החישית של PlayStation VR2, ‏Supermassive Games מספקים את אתגרי הפחד החדשים שלהם, רכבת הרים תגובתית בה תילחמו על חייכם כנגד מגוון סוגי בהמות מבעיתות ורוצחים מחושבים.


 

 

 

Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge - מהדורה משופרת

בתור טכנאים שמתקנים אנדרואידים שהגיעו לבאטו עקב נחיתת אונס, בצעו משימות בשממות באטו, התמודדו מול Guavian Death Gang, חדרו אל מתקן של First Order וצאו למסע בעידנים שונים של הגלקסיה בסיפור Star Wars  בלתי נשכח משלכם.


 

 

No Man's Sky

 

גלו עולם כמעט בלתי-מוגבל ובנו חיים על כוכבי לכת רחוקים בהרפתקת המדע הבדיוני המופלאה של Hello Games, עכשיו בפיתוח עבור PS VR2.

עברו דרך מגוון אינסופי של מערכות כוכבים ההופכות מגוונות ומסוכנות יותר, חפשו אחר חומרים נדירים, סחרו עם חוצנים, ישבו כוכבים וחפשו אחר רמזים למשמעות קיומו המסתורי של היקום.

היקום שם בשבילכם לחקור – טריליונים על טריליונים של כוכבים, המחכים להתגלות.




 

 

The Walking Dead: Saints & Sinners - פרק 2: Retribution

 

הסיור שלכם בניו אורלינס המלאה בזומבים ממשיך בפרק החדש הזה בסיפור של התייר במשחק The Walking Dead: Saints & Sinners. 

בעוד שאתם נרדפים בידי איש הגרזן ומתמודדים נגד הניסיון האחרון של המגדל להשתלטות כללית, גלו מה מחבר בין האיומים החדשים האלה לפני שיהיה מאוחר מדי.


 

Astro Bot: Rescue Mission

משחק צבעוני ומלא אנרגייה ניתן להתאמה אישית למי שמתאים לו להרוס כל דבר, משחק מוזר וכיפי, ישנן רמות מדהימות לאורך המשחק כדי לבלבל ולענג את החוויות שלכם, זה בהחלט לא דומה לשום דבר שאי פעם שיחקתם בו בעבר.
היזם: משחקי ורטיגו.

האם צריך בקרים? לא.


אריזונה סאנשיין
אריזונה סאנשיין הוא משחק זומבים מגוף ראשון, המשתמש בטכנולוגיית המציאות מדומה בדרכים אסטרטגיות. מדובר באחד ממשחקי הזומבים הממולצים במציאות מדומה. קשה שם בחוץ בעולם מלא זומבים, אבל יש תקווה.

בנוסף תוכלו למצוא במשחק קמפיין שיתופי לפלישה ויש גם מצב Horde מרובה משתתפים. 

האם צריך בקרים? לא.


Battlezone
רוב הסיכויים שאולי פספסתם את ה- Battlezone המקורי במשחקיות של שנות השמונים, אם אתם צעירים מדי, חשוב שתדעו שזה המשחק הראשון שהשתמש בטכנולוגיית מציאות מדומה.

התוצאה היא חווית המציאות המדומה הטובה ביותר שעברנו עד היום בסדגנון ארקייד. המשחק מעניין, וכך גם סגנון הגרפיקה של המשחק. את המשחק נוכל לחלק לשני סוגים: במצב לא מקוון ומקוון. מצב הקמפיין הלא מקוון קצר אבל באון ליין זה משחק אין סופי. ישנם טנקים רבים וציוד במשחק לשעות של הנאה.

הרבה משחקי מציאות מדומה ניסו לשמור על הגרפיקה כמה שיותר מציאותית, אבל עם Battlezone זה נראה נהדר ובכל זאת נאמן למקור.
מפתח: Beat Games Ltd.

האם צריך בקרים? לא.

Beat Saber

כשאתה מדברים על משחקים מצויינים למציאות מדומה בכלל, אי אפשר להשאיר את Beat Saber בחוץ מכיוון שהוא כנראה המשחק הנמכר ביותר עבור המציאות מדומה. מדובר בחדשות חיוביות ביותר למציאות מדומה מכיוון ש Beat Saber הביאה ועדיין מושכת הרבה מאוד שחקנים חדשים, מדובר בהחלט בדבר הטוב ביותר שקורה למציאות מדומה. משחק מוזיקלי בשילוב ספורט והנאה. 


סטודיו סוני לונדון.

האם צריך בקרים? כן.


Blood & Truth
אולפני סוני לונדון מפיקים עוד כותר עבור פלייסטיישן VR בשם London Heist כדי שתוכלו לשחק את הצד המלוכלך של העיר.

"בדם ובאמת", השחקן יעמיק בעולמה העכור של האליטה הפושעת של לונדון כדי להציל את משפחתו. תמצאו רמזים ותרגישו כחלק מסרט שובר קופות.

אולפני סוני לונדון שוב מציבים את הרף גבוה במיוחד בתחום משחקי המציאות מדומה. אין ספק שלאולפני סוני יש את הגרפיקה הטובה ביותר בהשוואה למשחקים אחרים ב- פלייסטיישן VR. 

האם צריך בקרים? לא.


Borderlands 2 VR
משחק פעולה בגוף ראשון בדומה למקס המטורף ו- Borderlands 2 VR המעולה.

אתם אוהבים ציידי אוצרות ומדע בדיוני  ? זה העולם בשבילכם, במשחק המשופר לוקחים את הפעולה התזזיתית של המשחק המקורי לרמה אחרת לגמרי בכך שהם מכניסים אתכם ממש למרכז עולמו הצבעוני והאלים. תוכלו לאסוף אינספור כלי נשק ייחודיים, תלחמו מול המוני אויבים אדירים, ותשימו רגל בארץ מטורפת של סכנות.

מפתח: "Trion Worlds"

האם צריך בקרים? התוספת PS VR Aim טובה יותר עם PS VR.


Farpoint
אוהבים מדע בדיוני? אוהבים שיקויים? האם תרשו לעצמכם לצחוק על עכבישי חלל ענקיים? אם זה מה שאתם אוהבים ? Farpoint הוא מה שאתם צריכים לשחק.

תוכלו להתחמק ממלכודת ולנוע באפלה באמצעות כיסוי. עם תנועה חופשית של הדמות שלכם, Farpoint נמנע מבעיות של מחלות תנועה שפקדו כותרים דומים.

"פרפוינט" היה מאוד משעשע. אמנם ייקח שש שעות בכדי להשלים את מצב השחקן היחיד, אך מצב המולטי-פלייר מספק אורך חיים נוסף. 
מפתח: פלייסטיישן.

האם צריך בקרים? לא


Gran Turismo Sport
מכיוון ש Gran Turismo Sport הוא אחד ממשחקי המירוצים הטובים ביותר, הוא מושלם למשחק במציאות מדומה.

במשחק המירוצים הזה תוכלו לצאת לטיול דרכים ברכבים מפרקיים יפהפיים כמו פרארי, אסטון מרטין, פורשה, בנטלי ועוד.

מו"ל: THQ בע,"מ

האם צריך בקרים? לא ובכן, הבקרים יציעו אפשרות לאינטראקציה עם אובייקטים או שירותים רבים.

I Expect You To Die

אני מצפה ממך למות ידרוש מהשחקנים לחשוב מהר תוך שהם מגנים על עצמם מפני יריב קטלני. משחק זה מכניס אותכם לתפקיד סוכן מיוחד המוטל עליו לברוח ממצבים מסוכנים מאוד, מבלי לזוז ממושבכם.


ל I Expect You To Die יש כמה רמות, כאשר לכל רמה יש סביבה ייחודית ממש כמו חדר בריחה.


Moss VR
Moss VR הוא חווית מציאות מדומה ידידותית לכל המשפחה המציעה חוויה מדהימה של פלטפורמת מציאות מדומה בסגנון הכיף של המשחק זלדה.

אתם עכבר אמיץ המניף את חרבו ויוצא למסע מדהים דרך יערות וחורבות, במקביל תלחמו דרך חדרים מלאי אויבים ותתקדמו ידי פתרון חידות.

האם צריך בקרים? לא.

No Man's Sky VR

No Man's Sky VR זמין כבר כמה שנים, והעדכון האחרון של No Man's Sky הוסיף גרסת מציאות מדומה. חוץ מזה, זוהי תכונת הליבה של No Man's Sky המאפשרת לשחקנים לתקשר בבמציאות מדומה.

המשמעות היא שתוכלו לחקור חללים וכוכבי לכת במציאות מדומה בעולם פתוח. תוכלו גם לקיים אינטראקציה עם אנשים מחוץ לעולם הווירטואלי.

האם צריך בקרים? לא או להשתמש בבקר PS Move


Psychonauts in the Rhombus of Ruin
Psychonauts הוא קלאסיקה פולחנית בגלל סיפורו של ילד ויכולותיו הנפשיות, מה שהוביל בסופו של דבר ליצירת המשחק מציאות מדומה המדהים הזה.

אם תהיתם פעם איך זה להזיז חפצים עם המוח שלכם ולהשתמש בקריאת מחשבות כדי לראות מחשבות אפלות של עמים אחרים, אז אל תחפשו רחוק יותר מפסיכונאוטים, משחק מקסים ומצחיק המבוסס על הנושא.
חברה: קאפקום.

האם צריך בקרים? לא.


Resident Evil 7
Resident Evil 7 הוא משחק אנומליה מכיוון שזו חוויה בגוף ראשון לראשונה בסדרת האימה הזו.

Resident Evil 7 היא אחת מחוויות המציאות מדומה הארוכות ביותר של PSVR עד כה, אבל אם יש לכם את האומץ להגיע לסוף המשחק,זה יהיה שווה את זה.

אמנם יש כמה חלקים מפחידים ומחרידים, אבל אם אתם יכולים לעמוד בפחדים, אתם יכולים להשיג את אחד ממשחקי האימה המשובחים של הדור הזה.

האם צריך בקרים? לא.


המשחק Resident Evil 8 VR בקרוב

Rez Infinite

מי היה מצפה שהמשחק בן ה -15 יהיה אחד הכותרים המצליחים ביותר של פלייסטיישן VR. עולם קסום אינסופי באסתטיקה דמוית טרון.

למציאות מדומה יש גורם מגרה כאשר אנשים נכנסים לקצב גבוה של משחקי וידאו. עם פסקול סביבתי ועולם וירטואלי מגיב לחלוטין.

עם אותה תחושת מהירות ומיקוד מדויק, Rez Infinite הוא חוויה רעננה ומעניינת וקודם כל קלאסיקה.

מעצב יישומים: Survios.

האם צריך בקרים? לא.

Sprint Vector

אנשים עשויים לחשוש מהתמכרות מתבגרים בעודם נהנים ממרחב הסייבר. זו בהחלט האמת למי שמשחק במשחק Sprint Vector.

גם מריו קארט וגם רדיו Jet Set דומים זה לזה.

המפתח לתנועה הוא שימוש בזרועות אמיתיות, מתנדנד אופקית בזמן הריצה. שום תנועה בעולם הממשי מונעת תנועה במשחק. המשחק הוא אימון כמו כל משחק מדור ה- Wii של נינטנדו, אז וודאו שגם אתם לא תופתעו אם תזיעו במהלך האימון הזה בפלייסטיישן VR.


האם צריך בקרים? כן.

Stardust Odyssey

באודיסיאה של Stardust אתם שולטים בספינת קסמים ועליכם לעצור ישות קסומה וחזקה מלהשתלט על היקום כולו .


אם אתם רוצים לשרוד, עליכם לחמש את הספינה שלכם ולהגן על עצמכם מפני תקיפות קסומות. המשחק הזה הוא משחק PSVR טוב אם לאוהבי הקסמים וסרטי המדע בדיוני.

האם צריך בקרים? כן.

Star Trek: Bridge Crew

מסע בין כוכבים זהו משחק שיתופי ברשת, שבו תוכלו להיות חלק מספינת האנטרפרייז.
 
חברה: Red Storm Entertainment.


האם צריך בקרים? לא.

 

Coi בניית אתרים
0
דף הבית פייסבוק