מציאות רבודה למוסדות

כילד בבית ספר כמובן שעוד לא היה VR בחינוך, ישבתי בכיתה וצפיתי בלוח הגיר וניסיתי להבין את החומר. שנים על גבי שנים ניסיתי לשמור על עירנות וריכוז כדי להצליח, כדי להתקדם בעולם תחרותי ומהיר. בבית ישבתי להכין שיעורים ולכתוב ולהדפיס עבודות, אמרתי את המשפטים בקול רם על מנת לנסות ממש לזכור אותם, אני זוכר שהיה יותר קל ללמוד את החומר ויזואלית מאשר בצורה וווקלית אבל אז לא היה מציאות מדומה בחינוך והייתי צריך לזכור ססמאות בעל פה, רק כדי להצליח בעבודה,בלימודים, במבחן, בבגרות.

 

בעזרת המידע שרכשנו בתחום החומרה והתכנה, יצרנו קורסים מותאמים בדיוק לכיתות לימוד לכל הגילאים, על מנת להכין את התלמידים לעתיד לבוא בנינו שיטה לשילוב טכנולוגיות בנות זמננו בהוראה וחינוך.

עידן הסמארטפונים הגיע לשיא היכולת שלו ובקרוב נראה יותר ויותר טכנולוגיות מציאות מדומה ורבודה, אנחנו משלבים בתוכניות החינוך שבנינו גם מציאות רבודה וגם מציאות מדומה, כך שהילדים, הסטודנטים, המורים וכו... יוכלו להיות מעודכנים ומכנים לעולם המחר.

בחמש השנים שאנחנו קיימים הספקנו לעבוד מול כל הגורמים: משרד הביטחון, הצבא, מכללות, ספריות, בתי ספר ועוד למעשה כל המערכות עוברות לאט לאט ובטוח לטכנולוגיה המדהימה הזאת.

גם מערכת החינוך היום עוברת שינוי. הרי לי בבית הספר היה סמארטפון מנגו אנלוגי לפני עשרים שנה ולפני עשר שנים כבר קניתי את האייפון הראשון הילדים שלנו הם הדור הווירטואלי הראשון, אז חשוב להכניס כבר עכשיו את הטכנולוגיה החדשה לכיתות, מדובר בכלי לימוד יוצא דופן לחינוך המשלב בתוכו גם כיף ופעילות גופנית  ושבאמת מכניס את החומר הנלמד בצורה הטובה ביותר לתלמידים, גם לתלמידים וגם למורים.

שימוש במציאות רבודה בכיתות בבית הספר היסודי, בתיכון, במכללות ובאוניברסיטאות ליצירת חווית למידה פעילה ובכך להגדיר את מרחב הלמידה מחדש!

מזה שנים, מחנכים מבינים ויודעים כי הלמידה מעמיקה, לא רק דרך קריאה והאזנה, אלא גם באמצעות יצירת אינטראקציה.

עם מוצרי המציאות הרבודה ניתן לאפשר לתלמידים לזהות, לבחון וללמוד אלמנטים תלת ממדים שונים ולא רק לקרוא עליהם בספרי הלימוד. את הלמידה מתפעלים התלמידים באמצעות הטלפונים הניידים או המחשב- דבר ההופך את החוויה לאינטראקטיבית יותר עבורם.

 

דוגמאות נוספות שעושים במציאות רבודה בחינוך:

מציאות רבודה להכרות וחיבור בין מורים לתלמידים  - התלמידים והמורים סורקים את עצמם במציאות רבודה והדמות קופצת למציאות האמתית כהולוגרמה, ניתן לדוגמה שכל מורה או תלמיד יספרו על עצמם, כיום יש כבר דמויות וירטואליות של פייסבוק.

 

סביבת עבודה בטוחה - על ידי הרצת סימולציות מסוכנות במרחב הוירטואלי ניתן ללמוד בלי הסיכונים שבכך, כמו לדוגמא לתקן את תחנת החלל הבין לאומית או לעשות ניסויים או סתם ללמוד נהיגה, גוף האדם ועוד.

ניסויים הוכיחו שלמידה מעמיקה מתרחשת כאשר יוצרים, משתפים, מקיימים אינטראקציה ומסבירים. ופעם אמרו שהשמיים הם הגבול, מאז, הגבול הוא רק הדמיון האין סופי של האנושות. נשמח מאוד לשמוע גם על רעיונות שיש שלכם.

רוצים לשמוע עוד מנציג ? שיחת יעוץ 09-8320333

האתר נבנה ע"י
שמיים קידום אתרים
תפריט דף הבית