איך מציאות מדומה יכולה לעזור לדכאון,חרדה והתמכרויות ?

שלום לכולם שמי עמית קיסר ואני המייסד של מציאות מדומה ישראל בשנת 2013, מעבר לאהבתי הגדולה לתחום המציאות מדומה והרבודה בתחום ההשכלה, הבידור, והעסקים, אני רוצה לספר את סיפורי האישי, שאני מקווה שיעזור גם לאנשים אחרים.

מגיל 23 בערך התחלתי לסבול מהתקפי חרדה ודכאון, כמובן שהרפואה הפנתה אותי לטיפול בכדורים ולטיפולים פסיכולוגים, אבל לא על זה אני רוצה לדבר בכתבה הזאת, אני רוצה לדבר על הפתרונות שפיתחתי במהלך עבודתי בתחום המציאות מדומה.

במשך השנים ותוך כדי עבודה בתחום המציאות מדומה, פיתחתי כלים, שלא רק עזרו לי לטפל בדכאון ובחרדה שמהם סבלתי, פיתחתי כלים שעזרו לי גם להגמל מהרגלים רעים, גכון: עישון סיגריות, עישון קאנביס רפואי, שתיית קפה ועוד.

אני יכול להגיד בשמחה גדולה שהימיים הנוראיים מאוחרי, כיום בבוקר אני קם ושותה מיץ מנגו ויוצא לעבוד, אני נהנה מאוד מספורט וממשפחתי, כמו שאתם בוודאי מבינים זה לא תמיד היה כך, אני שמח שעכשיו בגיל 43 אני נמצא במקום בריא שבו אני יכול לעזור לאחרים ואתם לא יודעים כמה אני רוצה שיהיה לכם טוב ושלא תסבלו אפילו עוד יום אחד.

היו תקופות שלא רציתי לצאת מהמיטה, כיסיתי בשמיכה את כולי ולא ראיתי שום טוב בעולם, השנאה בערה בי ושרפה אותי מבפנים ופגעה גם בכל הסובבים אותי, רציתי למות, לא יכולתי לסבול את הקיום מה שהוביל גם להתדרדרות במצבי הבריאותי, רציתי להתאבד אבל פחדתי ולא רציתי לעזוב את ילדתי הקטנה, רציתי לאשפז את עצמי אבל הבנתי שזה לא יעזור.

לא האמנתי שכלום יכול לעזור לי יותר, הייתי מיואש ולקום בבוקר היה בשבילי קללה, התאכזבתי שהתעוררתי, ידעתי שמדובר במחלה, אבל הטיפולים שקיבלתי כל השנים לא עזרו לי ממש, רק בנו חומה ביני לבין המציאות, או שגרמו לי להרגיש מנותק בצורה כזאת או אחרת.

במידה ואתם נמצאים שם במקום החשוןך הזה, אני יודע בדיוק מה אתם מרגישים תאמינו לי שחזרתי משם בכדי לספר לכם שאתם לא לבד. אתם מיוחדים ויש לכם משמעות.

במידה ותרצו לשמוע עוד, כי זה חייב לבוא מכם, אתם מוזמנים לכתוב להשאיר לי פרטים ואני מבטיח לחזור לכולם, הטיפול שפיתחתי עובד ואני ההוכחה לכך.

​​​​​​​אולי גם יעניין אתכם:

איך לטפל בפוסט טראומה על ידי מציאות מדומה ?

מציאות מדומה לטיפול בכאבים

איך מציאות מדומה יכולה לעזור לדכאון,חרדה והתמכרויות ?

קבלו את המדריך הקליני חינם למציאות מדומה

​​​​​​​הכתבה נכתבה על ידי עמית קיסר מומחה למציאות מדומה ומציאות רבודה.


​​​​​​​נושאים נוספים שאולי יעניינו אתכם:

איך ליצור כיתת למידה וירטואלית עיקבו אחר הצעדים האלה. ?


איך מציאות מדומה יכולה לעזור לדכאון,חרדה והתמכרויות ?


כל מה שתרצו לדעת על משקפי המציאות מדומה החדשים VIVE Pro 2 ו-VIVE Focus 3
​​​​​​​


קבלו את המדריך הקליני חינם למציאות מדומה


סקרנים רוצים לדעת עוד ? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ונעמוד לשירותכם.
Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק