המטאוורס 2030

גלו מהן התחזיות למטאוורס עד 2030, תוך חקירה של השפעתו הפוטנציאלית על עסקים, חיים ואינטראקציה חברתית, כמו גם תרחישים לשימוש וסקירה עתידנית של עתידנו מנותק מהגבולות הפיזיים. האם אתה יכול לדמיין חיים בלי האינטרנט וכל הפלטפורמות והאפליקציות? האינטרנט היה חלק חיוני מחיינו במשך כמה עשורים.

השתמשנו בו כדי להישאר מחוברים, לעשות עסקים באינטרנט, לבדר את עצמנו עם אפליקציות ורשתות חברתיות, ועוד. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והחוויות משתפרות, אנו יכולים להיות בטוחים שהאינטרנט ימשיך לשחק תפקיד גדול עוד יותר בחיינו. עבורי, התפתחות מרתקת תהיה הופעתה של המטאוורס – יקום וירטואלי המורכב מ-3D interconnected environments – שעתיד לשנות את האופן שבו אנו מקיימים אינטראקציה עם אחרים ועושים מסחר מקוון.

מאמר זה ייתן לך כמה רעיונות, מסקנות וציפיות להשפעת המטאוורס על חיינו העתידיים. יותר מ-30 תחזיות נועזות על מה יכול להיראות עולם מלא אינטראקציות וירטואליות אינטראקטיביות ועמידות.

המטאוורס הוא עולם וירטואלי שבו אנשים יכולים לתקשר, לשחק ולעבוד יחד. זהו מושג חדש יחסית, אך הוא צובר תאוצה במהירות. המאמר הזה בוחן את ההשפעה הפוטנציאלית של המטאוורס על עסקים, חיים ואינטראקציה חברתית, כמו גם תרחישים לשימוש בו.

הנה כמה מהתחזיות המעניינות ביותר:

  • המטאוורס יהיה כלי משמעותי לעסקים, וישמש לעבודה מרחוק, חינוך, בידור, רכישות ועוד.
  • המטאוורס ישנה את האופן שבו אנו מקיימים אינטראקציה חברתית, ויאפשר לנו להיפגש עם חברים ובני משפחה מכל רחבי העולם.
  • המטאוורס יהיה מקום שבו אנשים יכולים ללמוד, לעבוד, לשחק ולבדר את עצמם.
  • המטאוורס יהיה כלי רב עוצמה עבור עסקים, וישמש למטרות שיווק, מכירות ותמיכה.
  • המטאוורס יהיה כלי משמעותי לחינוך, ויאפשר לאנשים ללמוד מכל מקום בעולם.
  • המטאוורס יהיה מקום שבו אנשים יכולים לשחק משחקים חדשים ומרגשים.

המטאוורס הוא עולם חדש ומסקרן, והוא צפוי להשפיע רבות על חיינו ב-2030 ומעבר. זה יהיה מעניין לראות כיצד המטאוורס מתפתח בשנים הבאות.


כולם מדברים על פלטפורמות המטאברס, אז בואו נעבור על הפרויקטים המובילים בתחום, אם אינכם מכירים את טכנולוגיית המטאברס או הבלוקצ'יין, מומלץ מאוד שתעשו מחקר בנושא. מדובר בפלח שוק שימושי להפליא שהוא חלק עצום מהעתיד של העסקים. לאחרונה גם חברת פייסבוק שינתה את שמה ל- Meta והחברה משקיעה הון ביצירת המטאברס שלה.

מה זה Metaverse ולמה כולם מדברים על זה?
Metaverse הוא עולם וירטואלי מבוסס בלוקצ'יין שמשבש את עולם המשחקים. במרכז העיצוב שלו עומדת חוויה סוחפת שבה שחקנים יכולים להרוויח כסף בזמן שהם משחקים ולבנות מערכות יחסים משמעותיות מעבר לגבולות המציאות הרגילה, מדובר בעולם משחק וירטואלי פתוח בתלת מימד שבו ניתן לסחור בנכסים דיגיטליים.

פלטפורמת ה- Metaverse מאפשרת למפתחים לבנות כל דבר במציאות מדומה ועד מציאות רבודה. מדובר בשילוב של העולם הדיגיטלי והפיזי, למעשה המטאברסמאפשר לעולם הוירטואלי והמציאות להתחבר, אני אישית מאמין שכל המשקיעים במטבעות קריפטוגרפיים צריכים לדעת על ההזדמנות הזו כדי להרוויח באופן מסיבי.

עולם המטאברס בחלקו מבוסס בלוקצין ולכן הוא כובש את עולם המטבעות הקריפטוגרפיים בסערה. אם אתם כבר משקיעים במטבעות דיגיטליים, כדי שתתחילו לחקור את תחום המטאברס כי מדובר בדרך חדשה לגשת לאינטרנט בצורה טובה יותר. 

*מומלץ לחוות את המטאברס דרך משקפי מציאות מדומה בשלב הראשוני.

מהם משקפי מציאות מדומה ?
משקפי מציאות מדומה הן משקפים שחוסמות את העולם האמיתי ומחליפות אותו בסביבה דיגיטלית תלת מימדית, מדובר בעולם יציר מחשב שבו ניתן גם לקיים אינטרקציה בדומה לעולם האמיתי.

ישנם סוגים רבים ושונים של משקפי מציאות מדומה, אך הנפוצות ביותר הן אלו של חברות כמו פייסבוק (מטא) VIVE, VALVE וכדומה. למשקפיים האלה יש מסכים שמראים את העולם הווירטואלי, והן משתמשות בחיישנים על מנת לעקוב אחר התנועה שלכם במרחב.

משקפי מציאות מדומה מסוימות מיועדות למשחקים, חינוך והדרכה, בעוד שאחרות מכוונות לספק חוויות סוחפות לסרטים וצורות אחרות של בידור במטא-וורס.

לרכישת משקפי מציאות מדומה לחצו 

מהי מציאות מדומה ?
מציאות מדומה (VR) היא חוויה מדומה שיכולה להיות דומה או שונה לחלוטין מהעולם האמיתי. יישומים של מציאות מדומה כוללים בידור (למשל משחקי וידאו) , חינוך (למשל הכשרה רפואית או צבאית). סוגים נוספים אחרים של הטכנולוגיה נקראים מציאות רבודה ומציאות מעורבת, המכונה לפעמים מציאות מורחבת או XR.

מציאות רבודה (AR) היא סוג של מציאות מדומה המשלבת את העולם האמיתי עם תמונות שנוצרו על ידי מחשב, ומציאות מעורבת (MR) היא סוג של מציאות מדומה המשלבת את העולם האמיתי עם תוכן דיגיטלי.

טכנולוגיית המציאות מדומה קיימת כבר שנים רבות, אך רק לאחרונה הופכת לזמינה יותר בשל התקדמות הטכנולוגיה. אחת הצורות המוקדמות ביותר של של מציאות מדומה הייתה סימולטור טיסה, שפותח כדי להכשיר טייסים.

צורות קדומות אחרות של מציאות מדומה כוללות את view-master, צופה סטריאוסקופי שהיה פופולרי באמצע המאה ה-20, ואת Sensorama, מכונה שאפשרה למשתמשים לחוות קלט חושי שונה כגון מראות, ריחות וצלילים.

משקפי המציאות מדומה המודרניות הראשונות היו Oculus Rift, אשר פותחו על ידי Oculus VR בשנת 2012. מאז, ישנם מספר דגמים של חברות נוספות רבות אחרות, כולל ה-HTC Vive, Playstation VR ו Varjo.

רשימת 17 הפלטפורמות/פרויקטים המובילים ב- Metaverse נכון לשנת 2024 שיש להם פוטנציאל ענק ללא סדר מסוים

1.SANDBOX
Sandbox הוא שמו של משחק מבוסס בלוקצ'יין ועולם מטאוורס שבו אתם יכולים לקנות, למכור ולסחור בחלקות אדמה וירטואליות. ה-Ethereum blockchain משמש כבסיס ל-Sandbox ל- SandBox יש גם אסימון משלה מבוסס Ethereum בשם SAND. אסימוני SAND מאפשרים לכם לשלם עבור עמלות גז ברשת Ethereum, לרכוש מוצרים או להמיר לביטקוין ודומיו.



2.Decentraland

Decentraland הוא עולם חברתי וירטואלי שנמצא על הבלוקצ'יין. העולם של Decentraland הוא בעצם ספר חשבונות דיגיטלי שמתעד לצמיתות עסקאות במטבעות קריפטוגרפיים ברשת. ניתן להשתמש בפלטפורמת Decentraland כדי לעשות דברים כמו אירוח כנסים, לשחק משחקים וסחר במוצרים וירטואליים בשווקים. בשביל הפאן אפשר גם להפגש עם חברים אחרים בדרך קלה בדיוק כמו בחיים האמיתיים. 



3.Nakamoto (NAKA)
הצוות המפתח מאחורי אסימון ה-NAKA הכריז על ה-NAKAverse. ה- Metaverse ב-NAKA שונה ל-NAKAverse. זהו אחד המטאוורסים הראשונים שיציגו כלכלה אמיתית במשחק. המשתמשים יוכלו לרכוש קרקע וירטואלית, לבנות מבנים ועוד. אסימון $NAKA יהיה המטבע המקומי של NAKAverse.מאוד מרגש את הקהילה שלהם לראות איך הפרויקט הזה מתעצב. 



4.Metahero
היקום של Metahero מבקש להביא אובייקטים פיזיים לעולם הדיגיטלי. אובייקטים וירטואליים אלו נקראים Non-Fungible Tokens (NFT) והשימוש ב- NFTs מציעה טכנולוגיית סריקה תלת מימדית המשחזרת אובייקטים מהעולם האמיתי לגרסאות וירטואליות. ניתן להשתמש באובייקטים וירטואליים אלה במספר דרכים, כגון הוראה, הדרכה ובידור. טכנולוגיה תלת מימדית המשחזרת אובייקטים פיזיים ליישויות וירטואליות. Metahero היא טכנולוגיית סריקה תלת מימדית המשחזרת אובייקטים בעולם האמיתי, כולל בני אדם, לאוואטרים בחדות גבוהה במיוחד.



5.staratlas
Star Atlas הוא מטאברס גיימינג מהדור הבא. הוא נוצר על הבלוקצ'יין ומדובר במשחק חזותי בזמן אמת, מרובה משתתפים וטכנולוגיות פיננסיות מבוזרות. פלטפורמת הבלוקצ'יין של Solana מספקת את הבסיס ל-Star Atlas. בתוך המשחק, אתם יכולים לקנות נכסים דיגיטליים כמו ספינות, צוות, קרקע וציוד עם POLIS, מערכת כספית נוספת בתוך המשחק שנוצרת על פלטפורמת הבלוקצ'יין של Solana.



6.Roblox
Roblox היא פלטפורמת משחק מקוון פופולרית לילדים ולמבוגרים. המשחקים נבנים על ידי משתמשים אחרים ונגישים לכל אחד. אתר Roblox מציין כי למעלה מ-20 מיליון משחקים פורסמו מאז השקת Roblox בשנת 2004. אחת התכונות הייחודיות ביותר של פלטפורמה זו היא היכולת להלביש את האווטאר שלך עם אביזרים של מותגים אמיתיים כמו Burberry.



7.Stageverse
Stageverse זמין במכשירי  Quest, iOS ואנדרואיד, Stageverse היא פלטפורמת מציאות מדומה חברתית הכוללת מקומות וירטואליים, חוויות אינטראקטיביות ותוכן דיגיטלי. הפלטפורמה הופיעה לראשונה עם חווית קונצרט של 360 מעלות של Muse: Simulation Theory. פלטפורמת Stageverse מאפשרת למספר צופים לחוות קונצרטים יחד באמצעות קטעי תלת מימד ממספר זוויות ברחבי המקום.



8.Spatial
Spatial היא פלטפורמת מציאות מדומה מוגברת שמביאה שיתוף פעולה לחיים. זה מאפשר למשתמשים לקיים אינטראקציה זה עם זה בחדרים וירטואליים באמצעות משקפי מציאות מדומה, מכשירים ניידים או שולחנות עבודה. אנשים יכולים לשתף תוכן ורעיונות בזמן אמת, ולהשתמש בפלטפורמה כדי לעבוד יחד באופן וירטואלי.



9.PalkaCity
הרעיון ל-Metaverse של העיר פולק נולד בהתייחס למודל ההכנסות שלה. משחק וידאו שבו שחקנים משתמשים בנכסים כמו תחנות דלק ובנקים כדי לטייל בהם.



10.Viverse
Viverse היא מערכת אקולוגית מטאברסית המחברת אנשים מכל תחומי החיים לעולם וירטואלי פתוח ונגיש. באמצעות צורת חיים חדשה זו, כולם מוסמכים לחקור, לעבוד ולשחק בסביבה בטוחה, כל חוויה היא ייחודית והעסקאות והנתונים שלך מאובטחים.



11.Axie Infinity
יקום המשחק של Axie Infinity מאוכלס בעיקר ביצורים מעניינים הידועים בשם Axies. שחקנים עשויים ללטף אותם ולנצל אותם לטובתם תוך פיתוח, התרחבות או הגנה על היקום שלהם במהלך קרבות ומלחמות. נראה שהסביבה היא כל משחק מרובה משתתפים מקוון שבו מתחילים משלימים משימות כדי לצבור ניסיון ושחקנים מתקדמים מכריזים על סכסוכים ומלחמות אחד נגד השני באמצעות קרבות.



12.Upland
העולם המקוון החדש, המכונה Upland, הוא מטאברס נוסף ל- NFT שמחובר למציאות. המערכת האקולוגית של המשחק צומחת במהירות לאחת הכלכלות המשמעותיות והדינמיות ביותר המבוססות בלוקצ'יין במטאברס. המשחק מאפשר לכם לרכוש, למכור ולסחור בנכסים דיגיטליים המקושרים לכתובות מאושרות.



13.horizon-worlds​​​​​​​
Horizon Worlds מבית מטא מציעה אפשרויות אטרקטיביות למשתתפים, עם ויזואליות מושקעת והשגחה צמודה. Horizon Worlds מציעה למשתתפים לעבוד בעולם הוירטואלי, לפגוש חברים, לפתח תחביבים, להמציא עולמות חדשים ולהזמין אליהם משתתפים, לקיים אינטראקציות חברתיות מסוגים שונים, ועוד. 



מהם היתרונות של ה- Metaverse ?
השכלה: ניתן להשתמש במציאות מדומה  כדי לספק חוויות חינוכיות סוחפות. לדוגמה, זה יכול לשמש כדי ללמד אנשים על היסטוריה או תרבויות אחרות.
שירותי בריאות: ניתן להשתמש במציאות מדומה כדי לעזור לאנשים עם פיזיותרפיה, ניהול כאב ומצבים נפשיים כמו חרדה ו-PTSD.
בידור: ניתן להשתמש במציאות מדומה כדי לספק חוויות משחק סוחפות וצורות אחרות של בידור.
הדרכות: ניתן להשתמש במציאות מדומה כדי להכשיר אנשים לעבודות הדורשות מיומנויות כמו ניתוח או טיסה במטוס.

חשוב לציין שאני לא יועץ פיננסי. אין בכתבה זאת המלצה לקנות או למכור מטבעות קריפטוגרפיים, או לעסוק בפעילות מסחר כלשהי. אין להסתמך על התוכן שלי עבור החלטות פיננסיות כלשהן. רכישה, מסחר ועסקאות במטבעות קריפטוגרפיים כרוכים בסיכונים משמעותיים. אני ממליץ בחום לקוראים שלי לערוך מחקר עצמאי משלהם לפני שהם יעסקו בפעילות כזו.

Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפון פייסבוק