המציאות הרבודה והמשולבת: העתיד של הטכנולוגיה

מהי מציאות רבודה?

מציאות רבודה (AR) היא טכנולוגיה המשלבת אובייקטים וירטואליים עם המציאות האמיתית. לדוגמה, ניתן להציג הולוגרמה של טלויזיה באמצע החדר, או להוסיף מידע נוסף על עצמים בעולם האמיתי, כגון שמות, נתונים או הוראות.

הפופולריות ההולכת וגוברת של AR

בשנים האחרונות, אנו עדים לעלייה משמעותית בפופולריות של AR. חברות טכנולוגיה מובילות, כגון מיקרוסופט, Meta, ואפל, משקיעות מאמצים רבים בפיתוח טכנולוגיות AR.

השימושים הרבים של AR

AR יכולה לשמש למגוון רחב של שימושים, כגון:

  • בידור: AR יכולה לשמש ליצירת חוויות משחק, בידור, וחינוך immersive. לדוגמה, ניתן להשתמש ב-AR כדי ליצור משחקי וידאו שבהם השחקנים יכולים לקיים אינטראקציה עם סביבה וירטואלית.
  • עבודה: AR יכולה לשמש לשיפור היעילות והפרודוקטיביות בעבודה. לדוגמה, ניתן להשתמש ב-AR כדי להציג הוראות עבודה, או כדי לקבל מידע על פריטים בעולם האמיתי.
  • חינוך: AR יכולה לשמש לשיפור חווית הלמידה. לדוגמה, ניתן להשתמש ב-AR כדי להציג תלת-ממד של מודלים מדעיים, או כדי ליצור סימולציות של מצבים אמיתיים.

העתיד של AR

ניתן להניח שהפופולריות של AR תמשיך לגדול בשנים הקרובות. עם פיתוחם של טכנולוגיות AR חדשות, אנו צפויים לראות יישומים חדשים ומרהיבים של טכנולוגיה זו.

עדכון: משקפי המציאות המדומה של אוקולוס, קווסט 2, גורמים למהפכה עולמית

משקפי המציאות המדומה של אוקולוס, קווסט 2, הם דוגמה מצוינת ליכולות של AR. קווסט 2 הם משקפי VR פופולריים מאוד, הזמינים במחיר נמוך יחסית. הם מצוידים במגוון רחב של יישומים, כולל משחקים, בידור, וחינוך.

קווסט 2 גורמים למהפכה עולמית בתחום AR. הם מאפשרים לאנשים רבים יותר לחוות את הטכנולוגיה הזו, והם מעוררים עניין רב בתחום.


את הכתבה הזאת אני מדגיש לאחד התחומים המרתקים ביותר בעולם הטכנולוגיה, מציאות רבודה ומשולבת או AR.
אז מה זה AR בקצרה ? AR זה טכנולוגיה שמשלבת הולוגרמות על "המציאות" לדוגמא: במקום לקנות טלויזיה בעוד כמה שנים אנחנו נקנה סקין של טלויזיה, הטלויזיה תהיה איתנו בתנועה או קבועה היכן שנרצה, אבל במקום לרשום 1000 מילים או 10000 נתחיל בסרטון שמתאר את החוויה דרך העיניים של משקפי המציאות רבודה של מיקרוסופט הולולנס.




מתחרה נוספת היא magic leap one אפשר להבין שמדובר במוצר מאוד דומה למשקפי המציאות רבודה של מיקרוסופט הולולנס, אבל לדעתי מדובר בצעד שאפתני להכנס לנעליים הגדולות של מיקרוסופט ולניסיון הרב שיש לה בתחום המציאות רבודה.

מצד שני בחברת MAGIC LEAP הושקעו יותר מ- 2 מליארד דולרים בתקופה קצרה יחסית של פחות מחמש שנים והמוצר ש- MAGIC LEAP הציגו בהחלט מוצר שאפשר להתייחס אליו ברצינות. לאחר החשיפה שיש שיגידו מתישה של משקפי המציאות רבודה של MAGIC LEAP, עכשיו כולם שוב נושאים עיניהם, אבל הפעם לחברת אפל שמתכננת גם היא הפתעה בתחום.

אז, כמו שאמרתי בתחילת הכתבה מדובר בלא פחות מ
הפיצוץ הקמבריוני של המציאות הרבודה והמשולבת, כמו הפיצוץ שהתרחש בעולם החיי בעבר המאוד רחוק, כך נראה עכשיו יותר ויותר דגמי משקפי מציאות רבודה ומשולבת.

הכתבה נכתבה על ידי עמית קיסר וכל הזכויות שמורות.

הכתבה נכתבה על ידי עמית קיסר


אולי גם יעניין אתכם:
מטא קווסט 3, כל מה שצריך לדעת על משקפי המציאות מדומה החדשים

מטא השיקה את הדור השני של משקפי Ray-Ban Stories, עם עיצוב מחודש, יכולות AI חדשות וחיי סוללה ארוכים יותר.

המוצרים הנלווים הטובים ביותר למטא קווסט 2

WOOJER: אפוד ורצועת תהודה לשדרוג חווית המשחק

המדריך ל- Roblox למשקפי מציאות מדומה

מציאות מדומה: המדריך להורים

משחקי מציאות מדומה שיחממו את שנת 2023

איך לצפות בנטפליקס במטא קווסט 2 ?





מומלץ להירשם לבלוג שלנו לחדשות ועדכונים וגם לעקוב אחרינו גם ברשתות החברתיות:

לערוץ היוטיוב שלנו



לערוץ הטיקטוק שלנו


לעמוד הפייסבוק שלנו


לעמוד האינסטגרם שלנו



לעמוד הטוייטר שלנו 



לעמוד הלינקדאין שלנו






Coi בניית אתרים
0
דף הבית פייסבוק